Home-Styling | Ana Antunes: Get JLo's Look! * Recrie o estilo da Jennifer Lopez!

Tuesday, March 22, 2011

Get JLo's Look! * Recrie o estilo da Jennifer Lopez!

If you read my Jennifer Lopez-living-room post, you must have thought the same I did "... wish I had one like that!". Well... I believe it would cost me tens of thousand but the good news are: It's always possible to create a low-cost version of that look... and I'm sure Michelle Workman (her decorator) won't mind.
***
Se viram o post sobre a sala da Jennifer Lopez, devem ter pensado o mesmo que eu; "Wow quem me dera ter uma sala assim!... bem, estou certa que para isso teria de gastar alguns índisponíveis milhares de euros mas, e porque não criar uma versão low cost? Tenho a certeza que a Michele Workman (a decoradora dela) não se importa!...
ZG Sofa

'adum' IKEA

area store

Homes in heaven
Zarahome

ZG store

ZaraHome

ZG Store

Area Store





ZaraHome

area store

area store

Stockholm Ikea
ZaraHome

Arboretto
Arboretto

Create your own visual and let it be unique,
Ana Antunes

1 comment :

  1. Poderiam-me dizer que loja é esta em que indicam algumas peças neste post: ZG store?
    Obrigada.

    ReplyDelete

Comments here:

Blogs do Ano - Nomeado Decoração